fredag 5 december 2008

They say you’re looking for someone who’s never weak but always strong. To protect you and defend you whether you are right or wrong, but it ain't me babe.

Yo, våran film var bra. He- he! Kul att jag garva sönder och dog om och om igen men det är lungt. Och eh, jag är inte ens med i den! Åhnej. Får vi in den på youtube så kommer den in här. Problemet är bara att den är 13 minuter och man får ju bara ladda upp filmer som är tio. Och det suger! Fanny, moa&co ( insåg att dom var för många i sin grupp ) hade också en bra film. Kortare men dom hann få med allt som man skulle.

Annars så far jag till stugan imoron, yey! Jag längar som bajs och hehehhehehe! Skoter är bäst och jag får fjärilar i magen när jag tänker på min sötnos. Och visst saknar jag herman, ibland..
Har jag plats i kameran lär jag ju ta kort också. Det kommer att bli bra!

Sen har jag övningskört med min pappa idag och det gick.. bra. Den stora bilen är lite svårare att köra och den har sex växlar men ye, det gick i alla fall.

En annan sak jag gjort idag är att beställa glasögon. Och visst ser jag ut som ett freak men ye, kan i alla fall ha dom hemma så slipper jag lite huvudvärk. Speciellt när jag ser tv.

MAJKEN, jag har bytt låt! ;)

Inga kommentarer: