söndag 7 december 2008

I'm just your everyday average dreamer.

Stugan. 3 grader när vi kom och dte vara bara att skotta och få ut skotrarna. Ut och körde, det var så himla härligt. Och känslan är så frän! Dock var det inte det bästa föret, bara kallsnö och vatten på isen. Men det duger, för nu. Gick och la mig tidigt för att jag skulle hinna upp på söndagen och köra. Men det blev att jag läste till tolv. Frös som en tok under natten och det hade varit 15 grader i köket och säkert 12 i sovrummet.

Vaknade av att pappa kom och väckte mig. Det var - 23 ute så det blev inte så mycket skoter. Bajs! Hann ut ett tag i alla fall men sen började man frysa för mycket. Tänk sen till våren, så föret är perfekt och man kan köra överallt!

For hem vid tolv någon gång och jag körde! He- he- heeee! Eller inte hela vägen men hela grusvägen och sen ut på storvägen och en bit där. Sen var det typ tiotusen renar efter vägen som jag var tvungen att köra slalom mellan, bra träning! ;) Hade kunnat köra längre men jag har så himla ont i ögat!

Inga kommentarer: