fredag 5 december 2008

He's a liar he's a liar and a good one at that.

Jag har skrivit klart mitt johnny cash arbete och det blev fyra sidor trots slarv. Och jag lovar det hade kunnat bli dubbelt så mycket, men jag var för less på skola och allt som jag var tvungen att göra. För det har jag kommit fram till, att allting som man måste göra är tråkigt. Bara för att man inte väljer det själv.

Mina föräldrar sover, hundarna sover och varför sover inte jag? Bajs! Och jag får verkligen inte försova mig imorgon för då är jag dödens! Livskunskap och allt. Egentligen skulle jag gjort ett arbete om ätstörningar men eh, det försvann.. Efter det psykologi, där jag egentligen ska ha läxförhör. Och om jag har det kommer det gå rakt åt pipsvängen. Lunch. Engelska, Johnny cash, det enda som jag har gjort klart och tacka någon ( mig ) för det! Några ska redovisa också. Sedan har vi den efterlängtade mdk- lektionen där vi ska visa våran film. 13 minuter lång och ja, så bra som den kunde bli, nästan. Alltså redovisningar där också. Så jag har haft läxa till alla ämnen på fredag.

Min bok kom idag också, breaking dawn. Och nu ska jag läsa ett kapitel så att jag läser ut den boken som jag håller på att läsa. Jag vill verkligen börja läsa bd nu! He- he! Sen ska jag sova.

Inga kommentarer: