tisdag 30 december 2008

So quit tryin' to prove yourself and wake up and lose yourself in me.

Yo, har ingen större lust att skriva. Är för trött/ sliten/ seg/ stel. Kom hur som helst hem från stugan idag och hehehhe! Det har varit trevligt! Skoter och partaj. + en hel dag av snarkande. Ganska intressant nu när folk hyr stugan som är brevid våran. Dock pinsamt också när man inte vet vilka det är som bor där. Några unga nu sist och ye, tur att vi inte stötte på dom desto mer. För det gjorde vi lite grann. Typ. Lederna är guppiga och man kan inte köra exakt var som helst ännu men snart. Vi hoppade också, jag och evi-o. Det kändes, riktigt härligt. Och känslan i magen då man flyger för att sedan sjunka ner i nysnö. Den är otrolig. ( det kommer bilder, sen. )

Vi fick våra kläder idag. Äntligen! Mina skor är snygga, lite stora dock. Men det fixar jag med sula. Klockan är snygg, och den fungerar! Var inte helt hundra på att den skulle göra det men dte gjorde den. Woho! Tröjan är snygg. Trots att det är dubbelt så snygg på bilden och på hon som bär den då. Synd att jag är så blek och att vit inte riktigt är min färg om man säger så.

Evelinas skor var sköna som bajs och dom ska jag låna! Nog för att det är storlek.. 38? Och att jag har 35- 36. Det löser sig. Som lillis, den optimistiska, brukar uttala sig. Den tjejen har verkligen två olika personligheter. Det är fränt, och ibland mindre fränt. Men det är helt lungt.

Imorgon är det nyårsafton och som alla andra år blir det svinkallt. Varför just på nyår? Det är alltid kallt på nyår. Sjukt om ni frågar mig. Får väl se vad som händer och vilket väder det nu blir. Dom har ju lagt in en två, stromvarnings grejs. Fattar mig inte riktigt på det där. Men det skulle typ blåsa 22 meter/ sekund. Damnit! - 15 plus blåst. Skulle gissa på närmare -30? ;) Kul.


Sen i lördags hade vi skräckfilmsmaraton hos mig. Och det var redigt kul. Jag kunde inte låta bli att skratta när man hörde Lena skrika. Hahah, Sara och Tove var inte så dåliga dom heller. Fast visst, alla skrek väl men det var som jag hörde i alla fall. Någon hade värsta tjej skriket också. Det var sjukt! Vi såg i alla fall Prom night, Shutter ( den engelska ), Tale of two sisters och All the boys love Mandy Lane. Trevigt.

Inga kommentarer: