fredag 26 december 2008

I need some information, we got a situation.

Heloj! Igår var jag hos Evelina och spelade lite xbox. Och jag blev(är) ganska stolt när jag klarade värsta matrix- hoppet. Sprang på väggen och allt. Annars kan jag inte ens hoppa över någonting typ. Jonna kom förbi och vi drog ut ett tag. Träffade André ett tag. Åkte bil med han och Joppi. Till haga någonstans sen stan och sen tillbaka typ. Jag märkte då att jag blödde bajsigt mycket på fingret. Tur att jag var hungrig.

Ja, mer än det får ni inte veta eftersom att jag inte orkar berätta. Är sliten som stryk och attansanamma. Relativt trevligt i alla fall. För till Evelina och sov ett tag. Jag kollade även på Pippi Långstrump. Jag trodde att det skulle vara bättre än vad det var. Bajs, jag som älskade när jag var liten.

Jag har inte gjort så mycket. Duschat, ätit, handlat. Ska väl vara med Evelina strax i think.

Inga kommentarer: