tisdag 30 december 2008

I'm a broken down Camaro overheated, but you'll never know you're the one that caused this crash.

Jag är cool. Lyssnar på musik och kliar mig under ögat. Vad kan man göra? Och har man ingenting att göra så bloggar man. Men om vad? Vad ska man egentligen blogga om. Vad är roligt att läsa om? Undra om det är någon som vet. Fast det finns ju dom som tror att dom vet, töntar. Jag får väl underhålla mig genom att läsa andra bloggar och jag rekomenderar att ni gör samma sak. Eller så sitter ni på youtube och kollar på filmer. Det är najsbajs. Sen pratar jag med evve_cool_girl ( <-pixbox ) på msn.

http://www.youtube.com/watch?v=pAUC7QZbzHI - Den låten är också cool. Fast just nu bajsar jag på den. Den går nämligen inte att stoppa in i bloggen.

Den här hörde jag på radio igår. Den är grymt cool.

'Jag tänker hoppa ner från eiffeltornet om du sviker mig.'



Och eftersom att lillis tycker om Teddan så är hon också cool.

Nej, nnu får jag lägga av. Men jag har det trist och bajs. Nu lyssnar jag på 'jag vill ha en egen måne.' Den sjöng jag alltid när jag var liten! Gud, då var man lyckligt på riktigt. Nu är man bara stressad.

1 kommentar:

evelina bogdanoff sa...

Ja, okej.. Man bloggar om det man känner för. För att få någon att läsa det eller inte, bara man själv vill få det sagt. MEN när man låtsas tänka så som jag sa och TROR att man bloggar om det bästa och mest läsvärda, KAN man vara högt på blogglistan men lågt på reality listan! så.. Fortsätt som du gör, för det gillar vi!

& åh.. vem är den där 'evve_cool_girl'? - Snyggt&coolt namn till en snygg&cool flicka, eller? yummie!

OCH låten var ju rolig :D HEHEHE EIFEL.. BLABLabl..a..bla HUR DEN NU GICK? någonting lämnar och så & så.. jaajja, den var bra!


Och klockan är bara fyra och jag är redan övertrött? Är det PA, du eller datorn som är min drog? hm... detta är ett mysterium!

- förresten.. hur långa kommentarer kan man skriva egentligen? Har jag lyckats komma upp till första platsen för längsta än, or what?! - Didn't mean to anyway!!


adiós, plátano!