torsdag 25 december 2008

Stop, let me take a mental picture of this moment.

Här sitter jag, 03.50 på juldagen. Julafton, det var nyss det. Fick julklappar som man ska. Sockar, choklad, pengar, triss ( 150 kronor ;b ), halsduk, hallonsnurror, armband, gökur, ipod och världens snyggaste tavla av lena, tack! Alla. Och för mig är inte det roliga inte över ännu. Jag ska få någonting mer ( förutom mitt älskade armband. ) av johanna eftersom att hon tappade börs. Den är saknad :(

Julklappen av Eviiio får jag den 29, 30 eller 31. Och desamma gäller henne från mig.

Annars har dagen bestått av det vanliga, det som ska vara. Kalleanka, glögg, julmat, umgänges tid, julklappar. Tänk, förra året satt jag i Thailand i värmen. Åt svensk julmat med min morbror, Tum och några utav hans vänner+ 70 personer till. Jultomte hade vill till och med. I röd billabong t-shirt och badshorts. Klockan nio var det svensson svensson. Efter det mötte jag Evelina och hon visade mig sina julklappar. Sin fina 32" tv. Vi spelade lite xbox som äntiiboy fått i julklapp. Kind of funny, trots att jag sög och fock panikattacker och eh.. ja. Hahaaha! Det är nog bara Evelina som kan förklara vad jag riktigt gjorde.

Vi testade hennes ladyshave och en sådan, gottfolk, ska jag nog investera i. För finns det någonting jobbigare än på sommaren då man inte ids raka benen. Och sedan helt plötsligt så ska man någonstans så har man världens stubb på benen? Vad kan man göra då, ingen tid till att börja duscha och man kan ju inte torr raka heller.

När jag skulle hem så följde hon mig en bit. Vi tog lite kort och lekte.

Jag ska lägga in lite musik på min älskade ipod och sedan se någon film eller serie för att sedan sova. Det är säkert någon film som jag kan se imorgon på morgonen. OCH JAG MISSADE RONJA RÖVARDOTTER IDAG! :( Jag ville verkligen se den. När jag var mindre var jag typ besatt. Jag hade till och med det dataspelet.

Nej, jag har inte ork för det här egentligen, så gonatt!

Inga kommentarer: