onsdag 26 november 2008

You're either the person you are or the person you're trying to be.

Kul att min pappa är smart. Ringer till evelina och lilljohanna för att höra var jag är så går han inte ens och kollar i mitt rum! För där, hahaaha, låg jag och sov.

Annars så har jag varit i skolan. På engelskan håller vi på med eget arbete och jag ska göra om johnny cash. Satt i data salen och skrev ut fakta och det blev typ 20 sidor. Sen pratade jag med wolger och typ.. förstörde hans jobbande. Haha! Sedan var det gympa och vi skulle ha höga äventyret. Jag satt då och kollade på. Trots att jag hade velat göra det där. Men eftersom att jag får panik av att klättra på väggen ( typ två meter ) hur skulle jag klara av att vara där, 8meter upp! Så jag avstod. Klättrade lite på väggen och skrapade fingret och det svider så förbannat!

Skyndade mig hem eftersom att jag skulle till stan halv två och då skulle jag ha hunnit en massa saker. Kvart över ett ringer min mamma och säger att jag ska komma och hämta hennes cykel på orrgränd. Jag trodde ju att hon var knäpp och skulle just bli helt irriterad och säga att vi faktiskt hade bråttom. Men hon fortsatte sin mening '.. för jag har ramlat och brutit benet!' Jag blev typ.. chockad och trodde henne inte först. Men jag började gå och där satt hon på marken, helt oberörd. 'Jag har ring ambulansen och balablabla.. DET BARA SMALL TILL I BENET!.. du ser där, en isfäck som var under snön och ja.. ' Hon bröt det på två ställen i alla fall och ska opereras inatt. En utav ambulans killarna sa;

'Ja.. gör det inte ont?'
M; 'Jo, om jag rör på det! Men nje..'
Han; '.. Du verkar mest arg. Fast du kanske är smärt tålig =)'

Åh, man måste höra hans dialekt och se hans miner och åh!

Nu väntar jag på att greys ska börja. Kanske att jag läser ett kapitel eller två.

1 kommentar:

evelina bogdanoff sa...

'på ställen' menar du inte två ställen? :O poor eviiing ;(