torsdag 27 november 2008

I'm trying to communicate, you sit there with covered ears.

Nu sitter jag här och undrar vad som orsakar min huvudvärk. Det dunkar, trycker, drar och gör ont. Blir det tredje eller fjärde veckan nu? Hur som helst vill jag ha bort den på en gång för när den väl har satt i sig så sitter den. Ordentligt och då växer den och snart så sprängs det.

Undrar om min mamma har opererats ännu? Hon skulle göra det inatt egentligen men dom flyttade det till idag på eftermiddagen istället. Min pappa jobbar och jag dör. Har hunnit plugga lite psykologi men nu orkar jag inte. Jag vill läsa min bok, men jag orkar inte. Jag går typ och hänger mig. Sen vill jag se på hockey, trots att jag inte hade orkat så är det typ det roligaste i världen. Näst efter min bok 8-) Yo, eve- don't kill me! Skoja, men åhhh! och jag orkar inte skriva här. hejdå!

Inga kommentarer: