måndag 24 november 2008

Chaos all around while we're going down, let's live here and now.

Filminspelning från klockan sju till ungefär fyra på söndagkväll/ morgon. Och det var.. intressant. Jag hade lätt kunnat göra om det. Kanske skippat snöstormen och haft lite cola i lager men annars. Fast utan lite drama så blir ingenting lika roligt. Och jag hoppas och ber att det ska bli bra nu. För annars.. får vi helt enkelt.. göra om det! Nästan i alla fall.

Det var bara att hoppa upp ur sängen tjugo i nio, fast jag låg kvar och frös men somnade dock inte om. Äta frukost och sedan fortsätta filma. Elva promenerade sju slitna tjejer till bussen för att underhålla oss med skola och nk! Gratis bussresa, Happy_Banan_Face_91.

Skolan gick fort och jag for hem för att vila. Fast jag började skotta istället för att jag är bäst! Sedan bar det av på hockey i sista minuten. Eller efter kanke man kan säga. Kom dit i första periodspausen. ett-ett och jag väntar bara på förlusterna. Fast man ska vara positiv men ibland känns det som om att det går för bra för Luleå. Nog för att det är bra det men ja, man väntar på motgångarna, nedslagen och förlusterna.

Nu ska jag lyssnar på musik och läsa min underbara bok för att sedan somna och vakna upp till en ny dag.

pssst, världens bästa blogg(ar): www.lilljohanna.blogspot.com ( www.fialster.blogspot.com )

Inga kommentarer: