onsdag 19 november 2008

Your innocence takes flight to a world where madness craves, to a world where hope's enslaved.

Snart börjar Dirty Sexy Money, men jag ska nog ta mig lite te och någon macka och läsa istället. Eftersom att mina böcker kom idag!!! :D Och sen imorgon så är det torsdag. Äntligen! Då blir det bio med lillis, efterlängtade twilight. Sen sover vi hos hennes farmor som bor granne med skolan så det är ganska skönt. Sitter och lyssnar på twilight musik också och jag måste erkänna mig lite nördig.

Vi har även graf imorgon så jag stannade och gjorde klart mina bilder idag. Och juste, vi hade ingen engelska idag så jag började tio i tio med idrott. Men sen vet jag inte vad som hände på idrotten? Vi visste inte var vi skulle vara, min grupp alltså, så.. Vi bara satt och väntade ut tiden. Jag hade alltså kunnat ha sovmorgon till tolv! Och sen var det ju det där men nk som tog.. Tio minuter? Pretty wasted day.

Nej, nu ska jag börja förbereda det där teét och återgå till min bok.

Inga kommentarer: