onsdag 19 november 2008

Jag har blivit utmanad av www.gnetis.blogg.se att berätta lite saker om mig själv och det här är reglerna;

1. Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
2. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
3. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
4. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag älskar att somna om på morgonen/ dagen, whatever.
2. Jag gillar att göra om, inreda och ha saker prydligt men jag hatar allt som har med städning att göra.
3. Jag har blivit mycket känsligare än vad jag någonsin har varit kan börja gråta för vad som helst.
4. Om jag fick välja att aldrig mer kliva utanför dörren eller att aldrig mer se serier skulle jag stannat hemma.
5. Ibland om jag vänder blicken mot någonting fort ser jag en svart katt.
6. Jag tror ofta att någonting är fel på mig, som om att jag förväntar mig det. Fast det är det aldrig, som tur är!
7. Jag .. tror att mina hundar är avundsjuka på varann!!

Dem som jag utmanar är:

alla har ju typ redan gjort den här!! '-.-
men.. lillis! och alla dom som ids!

Inga kommentarer: