onsdag 19 november 2008

You get up and somebody tells you where to go to and when you get there everybody's telling you what to do.

Tttttake me away, fast bara så länge det inte finns snö! Någonstans varmt och billigt. Där man kan handla vilkorslöst och bara .. distrahera sina tankar på någonting annat än skola och typ framtiden. Det bringar stress. Några andra saker som jag blir stressad av är tiden, allt för bra böcker och längtan. Sen.. finns det EN annan sak men den är hemlig än så länge. För, ja.. Den är det helt enkel! He- he- he!

Johanna sa just att hon börjat skriva igen och WOHO is all i can say! Och ajkhskh... Den ska finnas kvar imorgon och jag ska få läsa sen och akddh!! JA!

Ge mig snö, torsdag kväll, helg, en ny telefon, nya hörlurar, ett stativ, en saga, pengar massor av pengar!! Ge mig någonting att bli lycklig av tex breaking dawn eller bara bra musik. En film eller en bra serie! 8-) Fast.. fest skulle också vara bra! Jag är sugen på det och jag vet inte varför. Haha, eller någonting mysigt? Okej, jag vill ha allt typ så.. 8-) :D Gonatt!

Inga kommentarer: