torsdag 20 november 2008

You know none of this is real and you will find a better a place in this twilight.

Två timmar. Sitter och lyssnar på musiken, blundar, njuter, föreställer mig. Förväntansfullt, underbart, oslagbart, omedvetet, njutbart, nervöst, osanolikt, obeskrivligt. Kiss- kiss, pusspuss.

Skola, graf och redovisning. Jag var nervös men det gick bra. Mina bilder åkte till och med ut i korridoren. Lite pinsamt eftersom att jag inte var helt nöjd med dom. Lite oklara var dom nog, men Rolf tyckte om dom och det är bra för betygen 8-) :D

Var och kollade på tv möbler idag, hittade ingen. Fast vi har sett en tidigare som är snygg fast dyr, 4200kronor. Men jag tror nog att det kanske blir den ändå. Bajsmig! Eller det är jag som har klagat på alla. Sen gick jag på expert en snabbis och kollade på mobiler, stativ, ipod. Varför är jag inte rik?

Vi for även förbi Johnny och kollade på deras valp. Jag kommer nog att avlida när vi får våra, om vi får våra. Speciellt när det är under vintern/ våren, den bästa tiden på året. Då det är varmt, soligt och fullt med snö. Då det är som bäst skoterföre och man kan vara ute hela dagarna.

Inga kommentarer: