torsdag 20 november 2008

You got it, some kind of magic, hypnotic. You're leaving me breathless. I hate this! You're not the one I believe in with God as my witness.

Jag vill sova, varför försöker jag inte?
- För att jag vill läsa mer, lyssna på musik.
Now when I caught myself,
I had to stop myself
from saying something
that I should've never thought of you.
Det är torsdag och ungefär 20 timmar kvar. Neeeeerd4real ofc. Mitt batteri på telefonen är snart slut också. Jag har nött lite för mycket musik. Och mina hundar ligger och blänger på varann. För båda har tagit den andres plats. Jag säger ju att dom är avundsjuka på varann! Eller tävlar i alla fall. Och jag tycker synd om Kiwi.

Nej, det är för sent för det här och jag har allt för bra musik och en allt för bra bok för att slösa bort tid på det här.



Jag visste att jag var kär i dig
när jag hörde mitt hjärta
bokstavera ditt namn.

1 kommentar:

Anonym sa...

ååååååååååååååååååh.