lördag 22 november 2008

Maybe I should learn to lose my inhibitions and let my feelings make some noise.

Jag har inte skrivit här sedan jag såg filmen. Men det är nog mest för att jag inte vet hur jag ska beskriva den. Underbar, rolig, snygg, mysig. Det finns inga ord på det. Jag är förälskad i böckerna och kanske ännu mer förälskad i filmen. ( Trots att böckerna är bättre. ) Jag dyrkar den. Och jag blir tårögd när jag tänker på den! Jag måste se den igen, jag ska se den igen! På bio, hemma, ladda ner, köpa- ALLT!

Igår var jag först och åt på thai- thai med mor&far, Kenneth&Maria. Kenneth fyllde nämligen år. He- he- he! Efter det så var jag hemma ett tag och sedan for jag till Johanna. Kollade på missarna, åt kladdkaka och såg på Madagaskar2 och jag grät! Det var så synd om lilla A! Åhh! Det var i alla fall mysigt och Madagaskar är alltid Madagaskar. Men en sak som jag inte fattar är, hur i hela friden kan VilleValo vara röst åt flodhästen? På finska då, men ändå! DET ÄR EN TJEJ! Åh!

Nu städar jag. Och det går hyfsat. Jag orkar egentligen inte. Och jag vill ha någonting fast jag vet inte vad. Typ godis, hallonsnurror.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh, hallonsnurror... jag dör vad gott

lilljohanna sa...

haha, jag kollade just upp det där med.. Ville valo. Han är ju röst åt Moto-Moto, och du kanske hör nu att det passar LITE bättre :D hahaha!