onsdag 5 november 2008

Jag har köpt målarfärg idag. Det blev Champinjon och mörgrå. Fast det är typ en meter som ska vara grå men ändå =)

Jag har varit med Evelina idag. Eller gick dit efter skolan för att hon skulle berätta en massa. Vi promenerade även till Ica och inhalndlade ett paket pepparkaksdeg. Det var meningen att vi skulle smaska på det och se Gossip. Men det kom ett litet avbrott när jag skulle och köpa färg då. Sen såg vi på Miracle, nån hockey film osm Anton valde. Den var faktskt ganska bra. Nog för att vi bara såg halva men i alla fall. Hockey är ju roligt :D Anledningen till varför vi bara såg halva var att Ari Alalusuua började skrika att Anton skulle nukkumaan genast! Evelina traskade upp för trappan och jag ut genom dörren. Det var härligt för det var mörk och stjärnklart. Jag fick faktiskt se ett stjärnfall medans jag gick hem. Och medans jag gick och hade blickan mot skyn så ser jag hur det kommer rök när jag andas. Luften var sådär smått stickande och kall mot huden. Man kunde höra hur frosten knastrade under fötterna. Det var härligt och ännu ett tecken på att vintern verkligen är på väg!

Nu ska jag se på One Tree Hill och sedan sova. Imorgon blir det skola och jag har en relativt kort dag, härligt! Sedan blir det hem, dra tapeter och sedan så blir det att fara till coop tror jag. He- he! Gonatt!

Det gick inte att publicera igår.

1 kommentar:

evelina bogdanoff sa...

jag tänkte jag ba hey wait a sec! det där var igår?

hahaha! men nu ska vi på hoooockey, yyoyoyoyoyoy