måndag 3 november 2008

HE- HE- HE! Jag fick nyss Buffy säsong 1 och 2 på vhs och Ida och jag är lycklig! :D

Annars har Evelina smittat mig med huvudvärk och fråga mig inte hur. Skola idag då och det var segt som jag vet inte vad. Tur att det bara är tre dagar kvar av min skolvecka. Och ja, om jag ska vara ärlig så har jag inte mycket att blogga om egentligen utav ville mest säga att jag fått buffy. (H) Jag tänker inte på så mycket och jag gör inte så mycket. Fast jag köpte fyra wienerbröd idag om det var någon som ville veta. Egentligen ville jag ha pepparkaksdeg men dom hade inte fått in det på Konsum ännu. Sen har jag börjat se 90210, nya Beverly Hills. Och nu har jag försökt göra det här inlägget så långt som möjligt med helt onödiga saker och nu får det vara nog! Fast en bild från helgen kan ni allt få:

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina tjejer. =)