tisdag 18 november 2008

Doesnt' she see that I'm crying out, can't she tell that I'm needing her now?

Bajs, min planering sög! Nu är det Brother and sisters och jag har fortfarande inte sett one tree hill och jag skulle gå och lägga mig tidigt. Plus att jag inte har tränat engelskan ännu! Ohmyyyy, det lär ju gå... bra? 8-) '-.-

Det var någonting som jag skulle skriva här men.. jag glömde vad! :(

Men det var god mat idag i skolan! Pannbiff, klyftpotatis och bea- sås. ( Jag vågar inte testa mig på att stava. ) Och det var typ första gången jag tyckte om maten. Visst potatisen hade kunnat vara lite längre i ugnen. Och.. Ehh.. Här skriver jag om min lunch?! Ohmy..

Nej nu måste jag se B&S och sen One tree hill!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har blivit Utmanda! I min blogg står det var du ska göra :) Lycka till.