måndag 17 november 2008

Baby take me for a ride, maybe get a little high in a place we've never been. Time is nothing but a line, we leave everything behind. It'd be so wonderful, wonderful..

Me and Eve has målat in my room. Ye, we're cool like få! Ohmy, kill me! Jag hade glömt bort att det var så jobbigt! Tur att det ger resultat och en ny säng! Och en bokhylla vill jag ha. Den ska jag fylla med mina favorit böcker, filmer och skivor. Så att de får stå framme och andas. Och hjälpa mig. Kanske tar jag verkligen tag i saker också. Som städningen och skolan. Eller någonting så enkelt som mitt liv. Gör någonting utav det istället för att bara slösa bort sekunder och minuter på ingenting.

Idag är det weeds i think. Myspys med te till det! Sedan vill jag ha ett städat och organiserat rum med tända ljus, tyvärr går det åt skogen. Grannen ringde just och klagade på min musik. Jag vill ha ett ljudisolerat rum, inte dessa tunna skitväggar. Och jag svär ibland viskar dom. När det är mörk och tyst kan man höra. Säkert kan dom lyssna också, se, ta in och berätta vidare. Alla hemligheter, mörka som ljusa. Tur att det kommer att vara mitt rum ett tag till.


Ett liv,
en kontrast av osäkerhet

Vem är jag?
Orken tar slut när luften försvinner.

Det är inte humant att leva livet
när det gör så ont.

Inga kommentarer: