måndag 17 november 2008

Looking for something crazy, beautiful love and now I'm talking in circles again.

yo, var med Evelina och kollade på en jacka som faktiskt.. DÖG! Nej, men det var redigt najs ;) Men såklart så ska allting gå emot en så storlekarna sög då den bara fanns i L och XL. Så, jani det är väl musik som gäller och håller i sig. The cranberries - Zombie for the moment. Och juste, hahaha! Jag hade redovisning och jag var något nervös och eh.. Det märktes nog? Jag ville verkligen bara kräkas och dödödöööö. Och nära var det också. Synd det där med redovisningar och skola över huvudtaget. Sen ska jag till skolan på onsdag morgon också när de flesta andra är lediga. Roligt!

Nej, nu ska jag måla och fortsätta med mitt musik lyssnande och vad jag nu mer kan göra.

Inga kommentarer: