måndag 17 november 2008

And besides, your probably holding hands with some skinny, pretty girl that likes to talk about bands.

Mitt fjärde inlägg för idag, he- he- heee...
Jag sitter här med lampan släckt, en hund på min vänstra sida och den andra vid fötterna. Tekoppen ligger till höger och pepparkakorna i magen. Tv är på slagen och just nu tittar jag reklam. Och jag behöver verkligen en ny telefon. Min förfaller och ruttnar bort. Och jag tror att det förstår att slutet är nära. Eller så strejkar den bara för skojs skull.

Läste på kenzas blogg att hon sett Twilight och jag vill inte annat än att gråta! Varför är det bara måndag?! Varför kan inte jag se filmen nu? Varför kommer inte mina böcker? Varför har jag inte råd med ljudböckerna? Varför får inte jag vara med i en underbart, romantiskt äventyr? Varför är inte jag en vampyr? Varför spelas trailen om och om igen på min dator? Varför tröttnar jag aldrig på den? Varför? Allt för många varför, och jag behöver ett jobb!


nu behöver jag bara någon som räddar mig,
ritar hjärtan i snön utanför
mitt fönster.

Inga kommentarer: