torsdag 30 oktober 2008

Jag tänkte gå och lägga mig tidigt igår, eller alltså ganska tidigt? Fast först ville jag se Desperate Housewives. När det var slut så tänkte jag såklart bara kolla runt på lite bloggar och sånt men då ringde André helt plötsligt. Så jag började ju såklart prata med honom. Han är ju störd som alltid och mitt i allt sa han:
- Jag tycker verkligen inte om 93:or, jag verkligen hatar 93:or! ..... oj.....

Sen kom han på lite andra saker om 93:0r som snabbt fick honom att ändra åsikt. Vi pratade i alla fall sjukt länge och jag vet inte ens om vad egentligen? Först fest sen skotrar och helt plötsligt om sängar och typ.. inredning? Hahah! Samtaler avslutades i alla fall kring halv fem !!! Och jag skulle upp sex och jobba. Kuuul! Fast det gick ganska bra. Har mest bara plockat skrot och sånt. Vi for ut till Bälinge och Avan för att fixa och dona lite. Tog sedan färjan hem. Och det var nog nästan allt, visst gjorde vi säkert nå annat och jag har för mig att det fanns någonting som jag skulle skriva upp men vad det nu var är en annan fråga. Ska i alla fall börja packa, måste ringa lena och sedan se på någon serie medans jag väntar på Evelina. Ska försöka få tag på lj också tror jag. Fast det där med att ringa är ju lite pinsamt. Jag hade vågat ringa nu men såklart så sover hon säkert..

Det var nog nästan allt, sen finns det bilder på www.her-MAN.pixbox.se också.

Inga kommentarer: