torsdag 30 oktober 2008

Idag har jag varit på stan då med Johanna. Vi for till storheden med Evelina och Forro först. Jag köpte dock ingenting och jag är stolt att jag kunde hålla mig! :D Jag kände suget så jag la undan en tröja/ tunika vad dom nu heter. Johanna köpte en tjock stickad lång mysig brun tröja med huva! Fast den var kanske lite väl dyr, 349 riksdaler. Imorgon far vi ju till Umeå och he- he- hee! Det går inte så bra för mig att packa men schy! Tralallalala, jag är glad och har damp för att jag lyssnar på bra, halv gammal musik och kan alla orden och sjunger! - Låt mig bara bara älska dig. låt mig bara bara spöa dig, vi kan bara bara dricka varm choklaaaa'. Bara bara fånga såpbubblor, bara bara säga helt fel sak. - Yeyeyeeee, okej. egentligen är jag typ stressad men icket? :O Jag ska hinna duscha och packa och eh, jag vet inte? Hahahaa, åhhhh! Men jag skriver kanske sen, började tänka på hur mycket jag har att göra egentligen! Och om jag inte hinner, ha en trevlig helg för det ska då jag ha! :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Om du nu inte gillar min blogg, LÅT BLI ATT KLICKA PÅ DEN??? Kan det vara så svårt.

Men om du vill fortsätta trycka på den så kan du skaffa dig ironi.

Anonym sa...

HAHAHA I love you 2. synd att jag inte vet vem du och din kompis är så jag kan slänga er en kyss. älskar att få eran uppmärksamhet. älskar när ni tar allt jag skriver seriöst. kan fan inte få nog. / kyssar

Anonym sa...

btw så tror jag inte att du har fattat, är du smart, kan du läsa? om jag skulle vilja ha BESÖKARE så hade jag lagt ut naken bilder på mig själv. vad jag gör är att jag DRIVER om "kändisloggerskor" synd att dui har missförstått poängen, korrupta jävul

Anonym sa...

Gå in på http://www.apberget.se/ och träffa nya kompisar. Din idol http://www.apberget.se/kyssar finns med! ;)

Anonym sa...

MEN ANTAGLIGEN var det för att PROVOCERA alla jävla idioter! för att det roar mig så hårt att läsa såna kommentarer. och de som tar riktigt illa upp är såna som känner sig träffade!

btw. bli inte förvånad att jag inte accepterar dina inlägg i min blogg, vill bara inte bjuda dig på gratis läsare, de får du kämpa själv för /KYSS

Anonym sa...

tusen tack, jag tror att du har förstått det där nu. bra ord val, ta det med en nypa salt så blir så också så mkt roligare. / jullan