onsdag 29 oktober 2008

Jag klarar inte av det längre. Och jag skiter i om jag har sjunkt så långt man kan men jag klarar inte av det mer. Det finns en sak som jag hatar mest i hela världen och det är den här bloggen- http://kyssar.bloggagratis.se/. Tro det eller ej, hon bor i Luleå. Visst människan kanske är vettig på riktigt, men det verkar som om att hon gör allt för att få besökare. Och visst hjälper jag henne nu. Men vad ska jag göra? Så ytliga saker som skrivs, så sjuka saker som att anorexia är någonting man får skylla sig själv för.

Att hon skryter att hon 'Ska till en guld affär som de ska öppna bara för mig en snabbis (måste ha guld örhängen till Halloween)' . Städerska till hennes rum bara så att hon ska kunna göra sina läxor? Ehm... wannabebebebebebebeeee.

En bra blogg annars ( ohja, jag vill vara som evelina för att hon är cool ) är, www.vispekulerar.blogg.se

1 kommentar:

Anonym sa...

vispekulerar är faktiskt en bra blogg :p haha, det här inlägget är bara för bra ;p http://vispekulerar.blogg.se/2008/may/dagens-stolpskott.html