lördag 6 september 2008

You're so ugly when you cry, please just cut it out. And don't tell me you're sorry, cause you're not. You're only sorry you got caught.

Hände inte så mycket igår. Väntade mor vid sju, tänkte att vi kunde hyra film. Hon klev in genom dörren halv tolv. Så kan det gå. Satt mest bara. Var nå sjukt felande filmer på filmer. Rätt underhållande när man vet att andra är ute och leker. Får ta igen det ikväll. Fast jag mister min underbart sköna sängplats. Ska typ börja sova på golvet eller nå. Jag vill ha en säng! Och nu måste ni undra 'har hon ingen säng? galet' Men sanningen är att jag har två. Fast jag har valt att ha en bäddsoffa. Dåligt val vissa dagar ett bättre val andra. Men bara dom byter golv i lillrummet ska jag beslag ta det och göra om till sovrum. Plus att jag ska flytta över lite skrot som jag egentligen inte behöver dit. Nu ska jag göra någonting så att tiden går lite snabbare. Puss!

Inga kommentarer: