fredag 5 september 2008

You'll never know, my dear, the pain that i went through but where did it come from?

Sitter med samma skål snabbnudlar som jag gjorde för en timme sen då min mamma for på oliviers inn. After work. Dom är lika över kokta och kalla som dom var då och jag fortsätter försöka få i mig dom i brist på ork att laga någonting annat. Egentligen kanske jag inte är hungrig har inte riktigt kännt efter. Tänkte bara att det var en bra tid att äta. Sitter och lyssnar på musik och bara andas mellan tuggorna. Funderar på att slänga, men är det värt det? Kommer ju ändå måste äta någonting sen då. Kanske lika bra att tvinga i sig hela tallriken och bara få det överstökat. Får i alla fall tvinga i mig några tuggor till. Varför dubbar man filmer? Och tror dom att man kan dubba Joe röst bara sådär? Ohmy, människor är verkligen blåsta.

Inga kommentarer: