söndag 7 september 2008

No one else is gonna be around to answer all the questions left behind. So if the world falls down today you still got me to hold you up and I won't ever let you down.

Kulturnatten igår. Det var segt, kallt och typ.. tråkigt? Det hände inte så mycket. Till sist satt vi i en släckt del av bibloteket och lyssnade på poesi. 'Varför blev just jag mobbad? Jag borde fått uppmärksamhet för att jag äntligen var smart som en svensk'. Hur det nu gick. Orkar inte skriva så mycket om igår men ni kan läsa om det här - http://lilljohanna.blogspot.com. Fast jag måste få skriva om någonting så sjukt och fult och knasigt! Hahahhaha! Vi var hos johanna och när jag skulle hem gick jag ner för trappan, såklart. Mitt i allt när jag är på sista trappsteget så känner jag hur det typ släpper och hör hur det smäller till, högt! Det som just hänt var att trappsteget lossnat! Hahahha, jag blev sjukt chockad och det som jag sa var typ 'johanna trappsteget'. Hennes far som satt i köket kom satte tillbaka det och sparkade lite. Varje gång han har varit och duschat eller nå och går ner så sparkar han bara så att det inte ska lossna. Det har tydligen varit löst ett bra tag. Eller johanna har typ väntat på att det ska rasa. Vad kan jag säga? Det gjorde typ min kväll. Nu ska jag äta och sedan tillbaka till johanna. Ska sova där och se vma. Så det blir typ eh, vaka kanske? Äh, vi får helt enkelt se. Puss!

Inga kommentarer: