fredag 8 augusti 2008

We could change the world, we could re-write history. Cuz we are the lost ones.

00:12

Happ, då sitter man här igen eftersom att en viss johanna inte vill gå ut med mig. tråkmåns! Ohmy, hon ville ta ut datorerna och sitta när det regnade! ;O Fast hon kanske inte hade insett vad det var för väder. Hur som helst så eh, vill jag bajsa? Eller typ dö och jag vet inte vad jag ska skriva så jag gör ett litet uppehåll och forsätter snart.

01.05

Oj, glömde helt bort att jag skulle fortsätta skriva. Jag kollar på olika pluggar och sånt. Hittade en rätt fin för 95. Får se hur det blir med den. Hur som helst så gick johanna ut med evelina. '-.- kul, jag är typ mobbad och min b tangent är typ trasig. Sitter och lyssnar på Anberlin. Det var ett tag sen. Eller snarare ett år sen ungefär. Ohmy, att tiden går så fort och jag önskar faktiskt att man bara kunde stoppa och spola tillbaka. För allting var så himla mycket lättare då. Sen finns det väl saker jag skulle vela förändra också. Annars så har jag och johanna sett film idag; He's the girl. Haha, den var sjukt underhållande. Eh, ätit godis har vi också. puss!

Inga kommentarer: