onsdag 6 augusti 2008

No one is telling me the speed I should be traveling, so watch me take the lead.

Det finns inte så mycket annat att göra än att se på film. Ohmy, hur kul liv har man då? Eller nja, klockan är ju tre och det är för kallt för att vara ute. Sen så är jag fortfarande sjuk. Eller febern, huvudvärken och halsonten har avtagit men hostan är typ värre än någonsin. Men det blir bättre, och bara jag dricker mycket så hostar jag inte. Fast mamma säger att jag hostar en massa när jag sover.

Jag har nyss sett You Got Served. För jag insåg att Hoffen faktiskt var med i den. När jag såg den första gången tänkte jag inte alls mycket på honom. Han var inte snygg och han dansade inte speciellt bra. Men jag insåg att det var för att han var ju en utan dom dumma. Inte undra på att jag hatade honom då. Haha! Annars var han lika snygg som alltid. Det enda jag saknade var hans leende och bara överkropp. Så jag håller mig till Step Up 2

Inga kommentarer: