lördag 9 augusti 2008

Analysera allt ni gör fel, allt ni gör rätt. Förändra, bearbeta, fall offer för destruktiviteten. Den destruktiva passionen är en kreativ sådan. Dra er själva in emot mänsklig perfektion.

Det är så otroligt tråkigt att vara sjuk. För man kan ju inte göra någonting. Eller det beror ju på hur sjuk man är men det enda jag har orkat göra idag är sova, äta, film. Sen är jag jävulskt less för att jag har så ont i huvudet och det hjälper inte om jag tar alvedon eller nå. Tur att halstaletterna lindrar halsonten några sekunder i alla fall. Och kul att jag har ont i foten också. Eller evelina vet ju vad som hände där när jag skulle svara i telefonen 8-) Hahaha, jag fastnade i min soffa. Eller i den delen man drar ut blir det som ett litet hål och jag kan verkligen inte förklara. Hur som helst så skar jag mig där på något sätt så nu har jag ett skär sår och blåmärken på foten. Fast det kan jag leva med bara jag blir frisk! Jag ska se på film nu och dricka lite loka. Jag har redan sett Step Up filmerna idag och jag förökte se om ettan verkligen var bättre. Men jag tycker inte det. Fast om hoffen inte hade varit med i tvåan så hade jag kanske tyckt det. Jag vet faktiskt inte. Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jo den är så mysig :)
Den andra är typ inspirerad av gossip girl :p

Jag är också förkyld, och hååller med, det tar mkt på krafterna.
Men du får krya på dig!