torsdag 21 augusti 2008

Och du är det finaste jag vet, när allt annat här är falskt och fel. Och jag går bara ner mig, för det är så jag säger det- du är det finaste jag vet.

Haha, jag har sett Bratz- the movie ;) Den var faktiskt inte så dålig! Och för er som inte vet, det är en otecknad film baserat på de tecknade. En film om vänskap, mod och stil såklart. Fast jag skulle aldrig se den igen om jag hade chansen. Sen har vi sett Shroom. Jag blev lite besviken eftersom att jag typ redan hade sett hela filmen på youtube från olika klipp. Det var bara mellan delarna som fattades och det tyckte jag var riktigt kasst utav den som lagt ut filmen på youtube. En film ska locka och sedan ge mer än vad man har förväntat sig. Men trots det tycker jag att den är bra. Den är inte läskig och inte heller obehaglig. Bara bra, helt enkelt. Och hur snygg är inte Robert Hoffman när han står och snackar med en ko? ;*

1 kommentar:

Anonym sa...

wtf? ;o hahahahahah! vart kommer dedär klipper från?