söndag 24 augusti 2008

Haloj, det har varit en ganska intressant lördag. Var sjukt seg från gårdagen men jag vaknade ändå typ halv elva eller nå. Sett film och sedan varit på konsum med johanna och rasmus. Sen for jag till henne och var ett tag. Började se nån manga sak som var bra, faktiskt! Klockan blev fem och jag tänkte att det var dags för mat hemma, eller så hade jag kanske redan missat den. Men när jag kom hem så var inte ens min mamma hemma. Hon hade inte varit hemma när jag for heller. Det fanns ingen lapp eller nå, för jag såg att hon hade varit hemma medans jag var borta för det låg tvätt på bordet. Jag väntade hungrig i ungefär en och en halv timma. Då kom hon hem. Då var jag irriterad för att jag hade fått vänta så länge. Sen fick jag veta att vi tydligen skulle äta surströmming till middag. Så då drog jag.

Var typ dryg då. Evelina ringde och jag typ eh, dryga? Okej kanske inte sådär 'men va fan vill du? ^o) '. Men jag orkade inte fara förbi henne och blabla. Det löste sig i alla fall. Kvällen började hos johanna med fix och sånt. Fast jag som kände mig så seg och sliten kunde inte må bättre med smink och kläder så jag sket i det. Ett tag i alla fall. Och ganska mycket ändå. Kändes sjukt bekvämt att ha dom kläderna jag hade, pösiga jeans, ett långt linne och en hoodtröja. Inga strumpbyxor eller tunikor och sånt som kunde åka upp. Haha! Vi får hur som helst till stan där vi gick runt väntade på folk. Det blev lite pinsamt där ett tag men allting löste sig.

Merlin (?), eller som forro fick in i alla andras huvuden- Melvin, hämtade oss och vi drog mot svartöstan. Där var festen typ slut när vi kom. Eller dom hade börjat bråka och en massa. Vi for i alla fall vidare mot stan. Det hände tydligen någonting på vägverket. Vi for dit och kollade, kom in till och med. Men sen stötte vi på problem. Men det löste vi galant! Haha, var där ett tag och det var en skit skön kille som kom från ingenstans hela tiden, tim tror jag han hette. Rolig var han då. Efter det så for vi till bergnäset till någon viktor och bara tog det lungt. Fast sen kom det mer folk och dom ville dansa och sånt. Tror att dom fick sprit också när jag drog. Var alldeles för seg/ trött/ sliten för det här idag. Synd att det inte hände igår.

Och jag vet inte hur jag skriver och sånt, men snälla kolla klockan tänkte jag säga men den är halv fem och jag bryr mig inte hur jag skriver. Eller orkar inte rätta. Gonatt, gomorgon.

Inga kommentarer: