torsdag 21 augusti 2008

It's an impossibility. I don't even like to sleep. I feel as if there's too much to do - James Franco

Nu har vi även sett Spiderman 3. Jag älskar alla dom filmerna, verkligen. Eller okej, jag tycker om ganska många filmer av olika anledningar men dom är helt enkelt bra. Har även kollat lite på David Copperfield. Googla på youtube om ni inte vet vad det är. Vet inte riktigt vad jag ska säga. För visst gör han det bra, men det blir nästan för bra så att man ser att det är fejk. Eller jag vet inte hur man ska förklara riktigt. Hur som helst så är johanna på vårdcentralen nu och jag sitter här själv hos henne. Jag hoppas verkligen att det går snabbt! Jag har en pk och chips kvar som jag funderar på att stoppa i mig. Men det känns inte så lockande eftersom att jag vill ha fil. Måste hitta på någonting att underhålla mig med. Blir säkert en film. Puss!

Inga kommentarer: