onsdag 20 augusti 2008

Let yourself drift towards me, I let myself drift towards you.

Fem dagar tills skolan börjar. Sex om man räknar med idag. Jag vet inte riktigt hur det känns. Stressigt tror jag, och nervöst. Mest för att jag kommer att ha egna lektioner och sen för at jag ska hinna med och göra det där hemprovet som snart är ett år försenat. Och vad händer om jag inte klarar det då? Det var ju så länge sen vi höll på med ekonomi nu. Vad händer då? Ohmy, jag får verkligen en bulle i magen när jag tänker på det. Snart får jag väl ta och betala någon för att göra det, någon frivillig? ;)

Måste snart gå ner och äta, eller om jag ska duscha först? Bara jag är klar till halv ett. För då skulle vi tydligen på stan. Mindre än en timma kvar så jag borde vara stressad. Och det är jag ju, men inte över det. Får ta och programera om min stress och göra någonting bra utav det istället. Nej, nu måste jag verkligen börja göra mig klar. Puss!

Inga kommentarer: