tisdag 19 augusti 2008

Shut your mouth and listen. there's no time for reminiscing, because thinking of the past just never changed a thing.

Det regnar fortfarande och jag vaknade nyss. Ska snart forsätta sova så att jag stiger upp i tid på morgonen. Kanske slår jag på en film, det återstår att se. Jag skulle vara med Johanna och Evelina men som sagt, jag somnade. Och jag är hungrig, igen! Jag är hungrig hela tiden och det är någonting som inte stämmer. Eller ja, jag hatar mat. Det är äckligt! Sen är jag less på bröd och makaroner och sånt som faktiskt är gott. Eller som jag brukade anse som gott. Får ta och fylla min vatten flaska då.

Sen förstår jag inte varför det ska vara så svårt att få in min plugg i örat! Fast okej, kanterna är ju tjockare och det är inte som om att jag tar i allt vad jag kan så det är väl bara att försäka igen. Och även om det gör ont så är det värt det. Fast någonting jag verkligen stör mig på är att jag har 8mm i ena örat och det har jag lyckas töja utan större smärta. Men ett litet smycke på ynka 3mm går inte att få in! Det tar bara stopp! Och visst, det känns men gör inte värst ont ändå men det tar bara stopp. Den går inte in! Jag har testat att smörja in med salva för jag läste att man kunde det på en sida. Men det fungerar helt enkelt inte. Men tids nog så ska den sitta där.

Har ni tänk på att The Faders- No sleep tonight är med i sjukt många filmer? För jag menar den är med i She's the man, The sisterhood of the traveling pants, My super ex girlfriend osv. Det är ganska eh, fränt? Nej, men irriterande kanske. Jag vet faktiskt inte. Men jag blir typ chockad när jag hör början och då tänker jag direkt på Robert Hoffman, såklart!

Oj, nu har jag ju skrivit mycket. Jag som skulle sova och allt. Fast som jag känner nu blir det nog att slå på en film. Så jag får ta och kolla vad jag har att välja mellan. Vill se en komedi/ drama. Någonting som inte är för tungt i alla fall. Tror inte att jag har någonting sånt på lager så kanske får jag ta att ladda ner. Jag har märkt att varje gång jag ska sova och slår på en film så tar jag en komedi. Och det bara för att jag ska slippa hänga med så mycket. Så nu har jag en massa bra filmer som jag aldrig ser utan bara har kvar. Aja, jag fattar typ inte ens själv vad jag skrev. Men eftersom att jag inte skrev nå om oulu idag så gör jag det kanske imorgon. Och om jag inte skriver så kommer det nog troligtvis bilder på det jag köpt i alla fall. Puss!

Inga kommentarer: