onsdag 20 augusti 2008

Cuz' i fear i might brake and I fear I can't take it. Tonight i'll lie awake, feeling empty.

Okej, nu blev det inga bilder idag heller. Men vad ska man göra? Det är ju trots allt sista veckan på lovet och inte har jag tid att anpassa mig efter det då. Nej, dom får väl komma när dom kommer, förhoppningsvis imorgon. Men det är aldrig säkert.

Jag är hos johanna nu och vi har hyrt en massa filmer och ska ha filmvaka. Säkert gå ut nå. Eller ta in fläkten. Haha! Sen har vi köpt en massa gott! Fast inte så onyttingt. Indianpop och naturchips. Sen har jag mig några hallon snurror kvar och Johanna dumleklubbor. Men ingen cola har vi. Eller någon annan läsk för den delen heller. Vi kör på vatten helt enkelt! (Y) Fast naturligtvis har vi några powerking redo i minikylen.

Vi kanske tar några bilder, eller johanna har kameran. Men vi ska bara ha det mys i alla fall. Fast sen om det skulle komma upp någonting annat 8-) Fast okej, stor chans? Men man vet ju aldrig, för ingenting är förutsägbart. Stan imorgon också då. Det blev inte så mycket idag, ett block från timarii. Sen filmerna och det mindre nyttiga ( fast ändå inte så onyttigt. ) Vi tog oss även en macka på T.A. Vad jag råkade göra med mitt te behöver vi inte nämna. Men låt oss säga att det spelade ändå inte så stor roll eftersom att det smakade bajs. Nej, nu har jag inte tid med det här. Filmerna får inte vänta. Puss!

Inga kommentarer: