torsdag 21 augusti 2008

I wont be the one to leave this in pieces and you will be alone, alone with all your secrets and regrets.

Hohoh, vi har hunnit se tre filmer nu. Först såg vi Eragon. Och det var faktiskt rätt bra. Jag har velat se den ett tag nu men aldrig riktigt orkat men nu. Och det var bra för den var då lätt värd att se. Den andra filmen vi såg var Surf School och den sög balle. Efter det tog vi en liten paus och for ut med linus. Vi gjorde inte så mycket, pratade. Och typ skrämde upp varandra. Eller Johanna och Linus började säga att dom hörde en massa och blev helt paranoida. Jag vet inte riktig vad jag gjorde, typ skämdes. Vi kom i alla fall in för en film sen. Vet inte vilken tid men vi har hunnit se en film i alla fall. Då såg vi Pans Labyrint. Den var typ läskig, men sjukt bra. Och visst det fanns delar som var obehagliga och som jag inte ville se. Så jag tog bara kudden framför ögonen och sa att johanna skulle säga till när det var borta. Det fanns även delar då hon gjorde samma sak. Nu har vi en paus till och snart ska vi se en till film. André skickade en film med massa skotrar och jag typ gråter. Ge mig vinter nu! Det var nog allt för nu, men alla kan ju hoppas på vinter tills imorgon okej? Puss!

Inga kommentarer: