torsdag 28 augusti 2008

I'm just a dreamer, but i'm not the only one.

blöh, jag är typ less. Inte på skolan men på allting annat. Vad tänker folk med egentligen? Fast såklart finns det dom som är bättre än bäst och inte blir upptryckta i andras rövar.

Jag ska jobbar idag, tråkigt säger jag bara. Eller jag vet fortfarande inte om jag orkar är så förbaskat trött. Men pengar är aldrig fel. Problemet är bara att jag skulle bara vela lägga mig ner och sova. Sen börjar jag klockan tolv imorgon. Slutar fyra typ. Varförvarförvaaaaaarför? Jag börjar hellre kvart över åtta och slutar tolv. Men nu är det dom där bajs ividuellavalen som vi inte har imorgon. Sen är det fusk för halva min klass började kvart över åtta idag så dom slutar typ halv tre eller någonting sånt? Det hade jag mycketmycket hellre gjort! Nu ska jag äta, puss!

Inga kommentarer: