torsdag 28 augusti 2008

How do I feel, what do I say? Fuck you, it all goes away!
In the end it all goes away.

Så, nu har jag tjänat mig lite pengar. Jag vet inte exakt hur mycket jag får. Men någonting har jag väl råd med i alla fall. Jag behöver nya underkläder och det kommer jag ha råd med i alla fall. Kanske någonting gott att stoppa i munnen. Egentligen så ska jag spara pengar just nu men det går inte så bra 8-)

Det var sjukt jobbigt. För det jag skulle göra var att bära ner en massa olika hyllor, kartonger, bord och stolar i källaren. Så jag har sprungit upp och ner i trappor i två och en halv timme. Där fick man sig lite träning i alla fall. Och varm choklad, såklart! Det finns en sån där maskin i personalrummet och tralala, var tror ni att jag smyger mig när vi tar rast?

Som sagt börjar jag tolv imorgon. Så vet inte vad jag ska göra nu. Känns som om att jag hade kunnat sova, äta eller till och med gå ut. Nja, är väl lite väl uttråkad nu. Men det blir nog mat - film - sova. Skulle kunna gissa mig på det. Jag är sjukt sugen på en cheese&chicken från mc d. Det måste nog seriöst vara det bästa jag vet!

En annan sak som jag inte får glömma att nämna är att vi var och lagade någon soffa också. Det hade varit tre- fyra killar och cyklat där ute så dom såg att vi gick in. Då tänkte jag väl inte på dom. Men sen när vi var där och höll på att laga soffa så stog dom och kolla i fönstret. Då tänkte jag inte heller så mycket på dom. Men sen när jag skulle gå och hämta en låda med 'trä- klaffar', eller vad det nu heter, så gick jag närmare fönstret. Och killen som stod närmast, vad tror ni att han hade på sig? Och det räckte inte ens med en del för honom, utan det var som en hel dress! Jag måste gå och tröst äta nu, känner hur irritationen stiger. Puss!

Inga kommentarer: