tisdag 26 augusti 2008

and now, it's time to leave and turn to dust.

Skolan har börjat nu. Egentligen ska jag väl skylla på det nu när jag inte har skrivit men det kan jag nog inte. Har saker som hör till skolan som jag egentligen bör sätta först. Men det har inte riktigt blivit så. Men det kommer, det måste komma! Nu är jag trött, förbaskat! Sen är det förläsningar imorgon på morgonen, det suger! Men om man sätter sig diskret så kanske man kan slumra en liten stund? Bara man inte blir allt för högljud. Sen har vi matte och nk. Slutar klockan tre typ. Kanske far förbi tore. Vet inte vilken dag vi skulle ta det, vi får väl se. Ska se någon film, eller ladda ner. Skriver kanske sen, imorgon eller någon annan dag när jag har någonting intressant att skriva.

Fast först måste jag klaga på alla de som går runt med sina 'jamaica mjukisbyxor.' Såg sex små, kanske gick i trean eller någonting sånt, och fyra utav dom hade sånna. Visst dom kanske är sköna, men så snygga är dom inte. Och sen att folk går omkring med dom som om att det vore jeans eller nå? Plus att alla har sånna, skäms dom inte? Jag menar hur kul är det att ha någonting som man ser vart man än går? Man vill väl ändå vara lite egen och inte som alla. Jag säger då bara, bränn upp dom eller tänk hur dom används! Puss!

Inga kommentarer: