måndag 11 augusti 2008

Do you know where to go in the event of an emergency?

Jag har typ haft den värsta natten i mitt liv! Okej, överdrift. Men jag kunde inte somna på grund av min hosta. För varje gång jag hostar måste jag spotta. Så jag har sprungit från mitt rum till toan jag vet inte hur många gånger. Till sist orkade jag inte med så jag fick helt enkelt klara mig. Och det gjorde jag. Jag somnade vid tre någonting och sov hur bra som helst till typ fem? Då vaknade jag utav att jag satt upp i sängen, förökte hosta men det gick inte. Det var sjuuuukt obehagligt det kändes som om att jag skulle spy så jag tog mitt vatten och gick på toan. Efter många om och men så kunde jag äntligen hosta och vid det laget hade jag så ont i halsen av allt hostande. Huvudet dunkade som fan och aa, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Och jag vet att det inte låter så hemskt. Men Varje gång jag ska hosta så dunkar mitt huvud till, jag har sår i halsen av allt hostande, och tror ni att jag kunde somna om sen? Jag slog på några avsnitt av greek och sedan tvingade jag mig själv verkligen att sova och även det gick efter ett tag. Då sov jag till tre så jag har fått mig ganska mycket sömn ändå.

Eh, jag vet inte vad min dag kommer att bestå av. Men forsätter min hosta såhär ska jag ta och pallra mig till doktorn. Kanske så gör jag det idag eller så gör jag det imorgon. Ska ta och höra med mamma när hon kommer hem. Stig- olov ringde och väkte mig. Jag hade helt glömt bort att dom var i Peking. Hohoh, ganska fränt faktiskt ;b Nu vill jag ha mat, men är rädd för att äta. Det gör så himla ont att svälja. Så jag slår nog på lite greek istället. (H) puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh, jag tycker synd om dig.