tisdag 12 augusti 2008

What is it you want me to know?
I give up on you.

333 besökare, ohmy! ;O
Idag vaknade jag vid tio och tänkte stiga upp men låg och drog mig eller tag om man säger så. Fast jag steg ändå upp strax efter elva och det är ju betydligt tidigare än tre. Jag har kommit fram till att det är tvp veckor kvar till skolan börjar och det är väl dags att börja vända tillbaka på dygnet. För sista veckan måsta jag testa stiga åtta i alla fall. Det måste gå! För jag är alltid nog sen på morgonen som det är. Jag måste praktiskt taget springa till bussen och självklart med frukosten i handen. Och då men jag inte att jag har slösat tid på att klä på micg och sminka mig och sånt. Nej, då är det mjukiskläder för hela slanten och håret uppsatt i en liten boll eller mössa. Fast det vet väl många redan? Haha!

Nog om det. Jag har städat tvättstället idag. Så nu är det skinande rent. Jag har även tänk att gå ner och njuta av mat eftersom att min mage kurrar som som om det vore jordbävning. Senare ska jag väl slå på lite greek och bara njuta. Det är ju trots allt första dagen som jag är friskt, eller nästan frisk. Och som sagt två veckor till skolan börjar. Plus att jag måste göra mitt samhällsprov. Tur att jag inte valde samhälls B! Aja, nu blir det mat, puss!

Inga kommentarer: