onsdag 23 juli 2008

You just can't live in that negative way..
Make way for the positive day - Bob Marley.

Jag har fortsatt att ladda ner filmer. Så nu har jag många i lager. Hohoh! Eh, jag har inte gjort så mycket idag utan mest bara dött. Jag skulle vara hundvakt med johanna men mina föräldrar var ju konstiga. Sen är det väl bara musik som gäller. Det enda äkta jag känner till kan man väl säga.

Ah, jag har varit galen hela natten och dagen. Eller ja, ända sen jag kom hem från stugan för att mina myggbett kliar som bara den! Och jag har dom över allt, till och med på handen! Mitt på handflatan typ. åh, hur lyckas man? Eller misslyckas kanske man säger. Aja, hur som helst har jag hållt på att bli galen. Jag har letet och letat efter mina Cetirizin i typ tusen år utan att hitta dom. Och sen plötsligt så låg dom bara där på golvet. Mitt framför dörren typ. Hur dom kom dit vet jag inte men lycklig vart jag! Jag har hittat fram några bilder från göteborg;


2 kommentarer:

Anonym sa...

haha,. min tshirt ser jag. som man kan säga att jag saknar (U)

Anonym sa...

varför är jag så snygg på den första bilden? huh?
och den som kans lista ut vad jag gör få en tia. haha