tisdag 22 juli 2008

Now that I know myself, do you really think I could rely on this new person I have become? Do you really think I give a damn now that I can do whatever I want?

Nu längtar jag till första september som man attans! jag är less på att kolla på gamla one tree hill och gossip avsnitt, nu vill jag ha nya! ohmy, och om man tänker efter så är det inte sååååå länge kvar. Bara typ 40 dagar, hohoh! Sen fyller johanna år om sex dagar och hon far till turkiet om åtta dagar. Jag fyller år om tolv dagar och sen kommer det en massa annat bra i augusti! (H)

Sen händer ju en massa i september också men då har skolan börjat. Det är lite synd, för nu är sommarlovet snart slut och jag är inte det minsta brun! Jag hatar sveriges sommar och jag hatar mig själv för att jag hatar att sola. Okej, det blev lite kompicerat kanske men jag vet att ni förstår, typ i alla fall. Nu ska jag kolla på skivor, filmer och böcker som jag vill beställa. puss!

Inga kommentarer: