torsdag 24 juli 2008

Lies and stuff, tears and shit. This ain't really my fault.

Musikkkkk- typ det enda som finns att göra. Luleå suger så hårt. Och sen kommer man aldrig på någonting att göra. Man ser inte ens någon ute. Och alla säger ju alltid att det händer saker på hertsön. Men haloj, man ser ju aldrig någon ute ens. Sommarlov suger när det inte finns någonting att göra. För att göra ingenting hinner man ju när det är skola. Aja, jag vill hursom helst bada och käka mjukglass. Jag har inte ätit en enda mjukglass i år. Sen är jag hungrig, men jag får svälta ett tag. Det är alldeles för jobbigt att laga någoting och jag vill inte ha äckelfetto pizza. blöhh!

Sen imorgon är det fredag och pdol. Om nu vi far? Men det tror jag väl. Jag vill då och som sagt, vad ska man annars göra? Jag vill ha bil också och jag som inte ens har börjat övningsköra! Tänk er en vacker gammal 142:a. Ohmy, det kommer att bli galant och underbart! Haha. Usch, vad jag är trött. Jag skulle egentligen på stan med Johanna och Evelina men jag började tänka på hur mycket som jag egentligen måste göra. För jag måste duscha och städa och bajs. Fast snart, först ska jag ladda ner lite bra musik och kanke bränna mig en skiva. puss!

8mm - nu är det färdig töjt på ett tag.
sen blir det plug(g)?

Inga kommentarer: