torsdag 3 juli 2008

du är ju förfan patetisk, ser du inte det?
när du slutat hålla på som du gör, ring mig då.
och när du insett att världen inte bara är om dig
du är inte världen
så kanske du verkligen förstår.
sluta se henne som en anledning, sluta göra henne som en anledning.

när ska du se längre än lögnerna du själv skapar?
sanningen gör väl för ont
för du är svag, svagare än någon jag känner.
och på något vis så är det dels mitt fel.
väx upp och inse att du inte är så mycket bättre än resten av världen.
och att alla här är likadana,
det är bara du som är för blind att se- äckel.

1 kommentar:

Anonym sa...

kan du inte bara hålla igen din stora jävla käft? lika bra att skriva mitt namn där, och dela med min omogenhet med dom som läser din blogg jävel. du vet ju inte ens källan till det hela, så fuck u ditt PATETISKA ÄCKEL