lördag 5 juli 2008

tänkte skriva en sak här och nu eftersom att vissa vill ta åt sig äran till det jag skrev innan jag for. för det första så är det inte till någon som läser min blogg för då skulle jag aldrig ha skrivt det. jag är inte så pinsam. för det andra så är det inte till någon som ni här känner, det är jag rätt så säker på. för det tredje så är det inte till någon som jag känner men till någon som vill känna mig. någon som helt plötsligt vill ha med mig och göra. sen tror den personen att den är odiskret men jag vet varför, den personen vet varför, mina föräldrar ver verför och det är säkert någon mer som vet varför. men jag är inte blåst. och jag går inte på vad som helst. och det spelar ingen roll hur många gånger den personen ringer, kontaktar soc eller någonting för jag orkar inte med sådant som jag inte vill. sånt som jag inte tjänar på. Den personen säger att den har förändrats, men jag tror inte det. inte på det jag får höra och eftersom att det var ganska många år sen sist, så har jag gett upp det där. det personen är verkligen ett äckel, tyvärr.

Inga kommentarer: