torsdag 3 juli 2008

i miss the life, i miss the colors of the world.

okej, några ynka minuter senare,
idag ska jag läsa.
läsa och skriva, precis det.
färga håret när evelina kommer dem
och kanske, men bara kanske
orkar jag gå ut och gå.
jag vill andas, snälla hjälp mig att andas.
för jag orkar inte med all skit, smuts.
mina lungor blir fögiftade,
precis på samma sätt som ni förgiftat mitt hjärta.

& om ni bara visste hur det känns att stå på jorden med vingliga ben och den enda tanken man har i huvudet är att 'jag faller nu, nu faller jag' och man vet att det finns ingen där längre, ingen räddare i nöden, ingen hjälte.

1 kommentar:

Anonym sa...

menyo....

prata med oss :(

& sen tror jag att alla tre känner likadant men .. jag vet att du inte precis brukar prata men, vi finns ju här för dig ändå! <3

/evvigirl (@)