onsdag 4 juni 2008

Vad vill du, men kom då?
Jag är ju här och väntar på dig.
Men lilla gubben hur är det fatt?
Du fattar väl att du måste stå upp
och slå tillbaks annars kommer dom aldrig låta dig va.

Jag fatta allt och ingenting
där stod ju du som alltid skulle va min.
Du såg exakt lika påkommen ut som du var.

Du vet var det sitter och siktar
tills du riktigt säkert vet att det hittar in.
Där ingen annan kommit in.
Hjärtat väljer blint.

Nu när jag svalt det kan du dra det hur långt du vill.
Du vet jag vill bli din och ingen annan kommer in.
Hjärtat gör mig blind.
Hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad.

Hela världens hunger samlad i mig.
Jag har gömt mig för sista gången i den
och vem blir inte kall naken o våt i en tom hall?

Låt mig komma in, jag vill bli din.
Jag är en vampyr, jag suger och spyr.
Hela världens hunger samlad i mig.

Inga kommentarer: